неділю, 22 червня 2014 р.

Рефлексія. Модуль 3 , 4.
Сьогодні ми познайомилися з ключовими, змістовими та тематичними запитаннями. Тепер я розрізняю їх! Найлегше вдавалося ставити змістові та тематичні питання, а філософії я навчуся. Ознайомилася з формами оцінювання. Це мені знадобиться! Цікаво було працювати в парах, де ми обговорювали проекти наших колег. Я також отримувала корисні поради.  Були труднощі при складанні опитувальника. Але, дякуючи порадам наших фасилітаторів, я з цим завданням також справилась. Спасибі за терпіння та розуміння!

1 коментар:

  1. Життя — це просто дивна казка,
    В яку приходимо лиш раз.
    Життя складне, але чудове,
    Ми робимо в нім відкриття.
    Й завжди ідемо в невідоме,
    Тим цікавіше нам буття…
    Та все проходить, час спливає,
    Нова мета нас кличе вдаль.
    В житті усякого буває,
    Та за минулим нам не жаль,
    Бо кличуть знов нові дороги,
    Під ноги стеляться путі.
    Чекають радощі й тривоги
    Щодень у нашому житті.
    Життя складне, але цікаве.
    Його не взнаєш до пуття.
    Буває радісне й лукаве…
    Але… Спасибі за життя!
    Бажаю вам успіхів! І все буде добре. Ви все переможете.

    ВідповістиВидалити