четвер, 19 червня 2014 р.

Рефлексія модуль 1-2

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу.Матеріал дає можливість відповісти на багато запитань на сучасному рівнв.Я пізнала багато нового про новітні технології.Цікаво самому пізнавати нове,а потім це використовувати и роботі. Вражає терпіння тренерів: врівноваженість. заохочення.посмішка.атмосфера. Я ознайомилась з навичками. які необхідні в роботі з учнями в 21 ст. Сьогоднішнє життя без ІТ неможливе.Мені стало цікаво працювати на ПК.

  • Щоб з комп"ютером дружити
  • Блоги й модулі слід знати.
  • У своїй роботі любим 
  • Все цікаво викладати!

2 коментарі:

  1. Вітаю Вас з першим днем навчання! Молодець! А ось похвалити себе забули. У вас сьогодні були труднощі. Чому про них ні слова? Пишіть більше, пишіть більше про себе, про свої думки, які виникають по ходу навчання. Ви навіть віршик склали. Супер! У Вас точно все вийде!!! Успіхів і натхнення!

    ВідповістиВидалити
  2. Ви молодець, дуже плідно працювали і у Вас все виходить. Але не видно Ваших емоцій у рефлексії. "Мені сподобалось..." "Я сумніваюсь..." Можете описати де застосуєте нове. "Цю інформацію я використаю..." А може щось Вам не подобається або було незрозуміле. Все висловіть у рефлексіях. Домовились?

    ВідповістиВидалити